دومین گروه از نمایندگان چینی‌کُرد از کارخانه بازدید کردند.

دومین گروه از نمایندگان فروش چینی‌کُرد از کارخانه بازدید کردند.

دومین گروه از نمایندگان فروش، در روزهای ۱۰ تا ۱۲ تیر ماه از خطوط تولید چینی‌کُرد بازدید کردند.

نمایندگان در این رویداد ضمن گپ و گفت با مدیران شرکت، با تاریخچه، توانمندی‌های تولید، فرآیند خدمات مشتریان، و اقدامات و رویکردهای آتی بازاریابی آشنا شدند. سپس از خطوط تولید محصولات چینی‌کُرد، از جمله توالت‌های فرنگی، توالت‌های آسیایی، روشویی‌ها و زیردوشی‌ها، بازدید کرده و با فرآیندهای تولید، کنترل کیفیت و بسته‌بندی محصولات آشنا شدند.

تاریخچه و توانمندی‌های چینی‌کُرد

چینی‌کُرد در سال ۱۳۶۲ با رویکرد کارآفرینی در استان‌های مرزی کشور، در شهرک صنعتی فرامان واقع در استان کرمانشاه تاسیس شد. در سال ۱۳۷۳ اولین فاز تولیدی کارخانه با تولید توالت‌های فرنگی منوبلاک راه‌اندازی شد. در سال ۱۳۸۴، فاز دوم و در سال ۱۳۸۷، فاز سوم تولید نیز راه‌اندازی شد. و به این ترتیب چینی‌کُرد با ۳۰ هکتار مساحت، ۶۰۰ نیروی متخصص و تولید سالانه ۶۵۰,۰۰۰ قطعه محصول، بزرگترین کارخانه چینی بهداشتی در ایران است. چند ویژگی زیر در چینی‌کُرد نشان از بزرگی و توانمندی در تولید چینی‌آلات بهداشتی دارد.

  • مساحت بزرگ کارخانه

از جمله مزیت‌های چینی‌کُرد، تعدد خطوط تولید و انبارهای بزرگ مواد اولیه است که از مساحت بزرگ کارخانه ناشی می‌شود. همچنین قابلیت افزایش ظرفیت تولید، به راحتی در چینی‌کُرد امکانپذیر است.

  • ماشین‌آلات منحصربفرد تولید

چینی‌کُرد با استفاده از دو تکنولوژی “ویتریوس” و “فایرکلی” در فرآیند تولید، توانمندی تولید محصولات سایز بزرگ و پیچیده را داراست. همچنین، علاوه بر چهار کوره تونلی، سه کوره شاتل نیز داراست که هم بر راندمان بالاتر و تولید مقرون به ‌صرفه‌تر تاثیر دارند و هم اثرات زیست‌محیطی ناشی از تولید را کاهش می‌دهند.

blank

  • برنامه‌ریزی، طراحی و تولید به روز دنیا

استفاده از سیستم ERP به عنوان یک سیستم مدیریت کسب و کار یکپارچه در جهان، و بروزترین نرم‌افزارهای طراحی محصول، امکان رسیدن به بهره‌وری و نوآوری بیشتری را در چینی‌کُرد فراهم کرده است.

 

  • دانش فنی طراحی و ساخت محصولات پیچیده

امکان تولید محصولاتی مانند زیردوشی‌ها، روشویی‌های روکابینتی مسطح و روشویی‌های دیواری سایز بزرگ، نیازمند تخصص و مهارت بالایی در طراحی و تولید آن‌ها است. ابعاد بزرگ و سختی در تولید این محصولات با سطح صاف، صیقلی و بدون شیار، نیازمند تخصص بسیار بالایی است؛ توانمندی تولید این محصولات با سطح صاف، صیقلی و بدون شیار، چینی‌کُرد را در کنار برندهای برتر دنیا قرار گرفته است.

  • کیفیت برتر

علاوه بر زیبایی، کیفیت محصول نیز از جمله موارد مهمی‌ست که مورد توجه مصرف‌کنندگان چینی بهداشتی قرار می‌گیرد. استفاده از دستگاه‌های ابزار دقیق مخصوص صنعت سرامیک در آزمایشگاه چینی‌کُرد و آزمایش و کنترل کیفیت هر روزه موارد اولیه، و نظارت و کنترل کیفیت دقیق در تمام فرآیندهای تولید محصول از جمله لعاب‌زنی، درجه‌بندی، بسته‌بندی و غیره، منجر به کیفیت نهایی محصول و رضایت‌مندی مصرف‌کننده می‌شود.

blank

جلسه پرسش و پاسخ

پس از بازدید از خطوط تولید کارخانه، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که در این جلسه، مدیران شرکت به سوالات و دغدغه‌های نمایندگان پاسخ دادند.

بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه و همدان

بازدید از طاق‌بستان کرمانشاه که یکی از مهم‌ترین آثار تاریخی ایران از دوره ساسانیان است و مجموعه تاریخی گنجنامه همدان در برنامه این رویداد قرار داشت که با همراهی همکاران واحد بازاریابی و فروش شرکت چینی‌کُرد انجام شد.

blank

جمع‌بندی

رویداد بازدید دومین گروه نمایندگان فروش از کارخانه چینی‌کُرد با حضور جمعی از نمایندگان فروش در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ تیر برگزار شد. نمایندگان در این رویداد با تاریخچه، توانمندی‌های تولید، فرآیند خدمات مشتریان و اقدامات و رویکردهای واحد بازاریابی چینی‌کُرد آشنا شدند. موضوعات فنی مربوط به ملحقات محصولات توسط دو نفر از مدیران ارشد شرکت سنی‌پلاستیک مرور شد. و در نهایت بازدید دسته‌جمعی از اماکن تاریخی کرمانشاه و همدان، حسن ختام این رویداد بود.

جهت تماس با واحدهای مختلف چینی‌کُرد می‌توانید از طریق تلفن‌ زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۳۵۲۳۳۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *