معرفی روشویی دیواری لیندا

روشویی دیواری لیندا چینی‌کُرد به بازار عرضه شد

روشویی جدید چینی‌کُرد به نام لیندا به بازار عرضه شد و به زودی قابل خرید از طریق نمایندگی‌های فروش چینی‌کُرد در سراسر کشور است.

درباره روشویی دیواری لیندا چینی‌کُرد

روشویی دیواری لیندا با طراحی چشم‌نواز و مدرن، بسیار مناسب برای سرویس‌های‌ بهداشتی با معماری مدرن و مینیمال است. کیت نصب که به همراه محصول ارائه می‌شود، نصب آن را بسیار آسان می‌کند. دارای خروجی سرریز و پوشش سرامیکی برای خروجی کف است. سطوح منحنی، هم ظاهر این محصول را زیباتر کرده است و هم ایمنی آن را افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های روشویی دیواری لیندا

  • طراحی مدرن و زیبا
  • دارای کیت نصب محصول
  • دارای پوشش سرامیکی برای خروجی کف
  • مناسب برای سرویس‌های بهداشتی کوچک و بزرگ

روشویی لیندا برای چه سرویس‌های بهداشتی‌ مناسب است؟

لیندا با فرم نیم‌پایه و جمع‌ و جوری که دارد برای سرویس‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده است؛ و همانطور که در تصاویر می‌بینید، این روشویی در سرویس‌هایی با معماری مدرن و مینیمال نصب شده و هماهنگی بسیاری با این سبک‌های معماری دارد.

ماهیت نیم‌پایه بودن و عدم اتصال روشویی لیندا روی زمین، نظافت را راحت‌تر و بهداشت را دوچندان کرده است. از این رو لیندا گزینه مناسبی برای مکان‌های عمومی وابسته به بهداشت مثل بیمارستان‌ها و کلینیک‌هاست. همچنین عمق زیاد این روشویی مانع از پرش آب به اطراف شده و بر بهداشتی بودن آن می‌افزاید.

روشویی لیندا هم‌اکنون قابل خرید از طریق نمایندگی‌های فروش چینی‌کُرد در سراسر کشور است.

برای مشاهده مشخصات کامل محصول به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.cordgroup.com/product/linda/

همچنین برای خرید محصولات چینی‌کُرد، می‌توانید از طریق لینک زیر نزدیک‌ترین نمایندگی فروش چینی‌کُرد را پیدا کنید.

https://www.cordgroup.com/support/where-to-buy/

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی روشویی دیواری لیندا، محصول جدید شرکت چینی‌کُرد پرداختیم و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن گفتیم، این روشویی را می‌توانید از طریق نمایندگی‌های ما در سراسر کشور خریداری فرمایید.

اگر سوالی درباره این محصول دارید در بخش نظرات از ما بپرسید و یا از طریق راه‌های ارتباطی دیگر ما در این صفحه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *