Trip-of-top-sales-representatives-to-Kish-1402

سفر نمایندگان برتر چینی‌کُرد به کیش-اسفند ۱۴۰۲

نمایندگان برتر چینی‌کُرد به مدت چهار روز به جزیره زیبای کیش سفر کردند. در این سفر که از ۸ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به منظور قدردانی از زحمات یک ساله نمایندگان فروش برتر چینی‌کُرد صورت گرفت، بیش از ۱۰ نماینده برتر از ۶ شهر کشور حضور داشتند.

برنامه‌های تفریحی سفر کیش

در روز نخست این سفر، برخی مکان‌های دیدنی جزیره کیش مورد بازدید قرار گرفت. نمایندگان برتر چینی‌کُرد با حضور در مجموعه تاریخی تک‌بادگیر، با سنت، فرهنگ، آداب و رسوم بومی مردم جزیره کیش آشنا شدند. بازدید از کشتی یونانی که در سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو به گِل نشست و نتوانست به دریا بازگردد، یکی دیگر از بخش‌های این بازدید بود. لذت صرف ناهار از منوی دریایی، در فضایی دنج و صمیمی در ساحل زیبای جزیره کیش، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای نمایندگان فراهم کرد.

روز دوم این سفر به تفریحات آبی اختصاص داشت. نمایندگان برتر چینی‌کُرد با حضور در مرکز غواصی جزیره کیش، لذت برنامه‌هایی همچون پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس را تجربه کردند. غواصی در اعماق دریا، لذت بازدید از صخره‌های مرجانی و ماهی‌های زیبای کف دریا را برای نمایندگان چینی‌کُرد فراهم کرد.

ورزش بولینگ در مجموعه تجاری میکا، در روز سوم این سفر اوقات مفرحی را برای حاضرین در این سفر ایجاد کرد. حضور در رستوران شاندیز صفدری و لذت از موسیقی زنده از تجربیات سومین شب این سفر بود.

Untitled-8

کانال فروش چینی‌کُرد

نمایندگان برتر چینی‌کُرد در این سفر به مدت چند روز در کنار یکدیگر و به دور از فضای کار و تجارت، از آسودگی خاطر و تجربیات لذت‌بخش بهره بردند. فعالیت‌ها و برنامه‌های تفریحی اشتراکی این سفر، انسجام و ارتباطات درون کانال فروش چینی‌کُرد را قوی‌تر کرد تا در سال آینده، شرکت چینی‌کُرد با قدرت بیشتری به مردم عزیز ایران ارائه خدمت کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.