default

چینی‌کُرد؛ دوستدار محیط زیست

شرکت چینی‌کُرد، از ابتدای تأسیس خود در سال ۱۳۶۳، برای محیط زیست اهمیت زیادی قائل بوده و دوستی با طبیعت یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مهم این برند به شمار می‌رفته است.

کارخانه چینی‌کُرد در کرمانشاه با تصفیه پساب‌های بهداشتی و صنعتی و استفادۀ دوباره از آنها، به نحو قابل‌توجهی، در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند.

چینی‌کُرد؛ حفاظت محیط زیست

در این مجموعه صنعتی، درختان داخل و اطراف کارخانه با آب تصفیه‌شده در تصفیه‌خانه آبیاری می‌شوند. همچنین کارخانه با راه‌اندازی سیستم آبیاری قطره‌ای مانع از هدررفتن آب می‌شود و با توسعه فضای سبز از محیط زیست حفاظت می‌کند.

تصفیه‌خانه کارخانۀ چینی‌کُرد

تصفیه‌خانه کارخانۀ چینی‌کُرد

کارخانه چینی‌کُرد ضایعات صنعتی را به‌هیچ‌وجه به عنوان نخاله دور نمی‌ریزد یا در طبیعت رها نمی‌کند. بخشی از ضایعات دوباره به چرخه تولید برمی‌گردد و بخشی از آن با هزینه خود شرکت برای کارخانه سیمان فرستاده می‌شود.

یکی دیگر از وظایفی که شرکت چینی‌کُرد بر دوش خود احساس می‌کند تعویض منظم فیلتر دودکش‌های کارخانه است. این فیلترها از ورود ذرات آلاینده و گازهای CO و CO۲ به جو جلوگیری می‌کند. صرفه‌جویی در مصرف انرژی با استفاده لامپ‌های کم‌مصرف ال‌ای‌دی یکی دیگر از کارهایی است که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شده است.

تعهد چینی‌کُرد به حفاظت و حمایت از محیط زیست باعث شده است که کارخانۀ چینی‌کُرد یک کارخانۀ «دوستدار محیط زیست» و به‌اصطلاح «صنعت سبز» باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *