020913-urinalnews-MR

محصول جدید چینی‌کُرد، توالت یورینال فلوریا قابل خرید از نمایندگی‌های سرایر ایران

توالت یورینال فلوریا از طریق نمایندگی‌های فروش چینی‌کُرد در سراسر کشور قابل خرید است.

درباره توالت ایستاده (یورینال) چینی‌کُرد

توالت ایستاده یکی از انواع محصولات چینی بهداشتی است که روی دیوار نصب می‌شود و همانطور که از نام آن پیداست، برای استفاده در حالت ایستاده طراحی شده است.

این روزها به منظور کامل بودن سرویس‌های بهداشتی عمومی و خانگی، استفاده از این محصول در سراسر دنیا رو به افزایش است.

اولین مدل از این توالت، با نام فلوریا در چینی‌کُرد طراحی و تولید شده که به زودی قایل خرید در سراسر کشور خواهد بود. ترکیبی از عملکرد مناسب، مواد اولیه با کیفیت، طراحی منحصر به فرد و زیبایی‌شناسی در تولید فلوریا استفاده شده که آن را تبدیل به یک توالت منحصربه‌فرد در گروه توالت‌های ایستاده کرده است.

ویژگی‌های توالت ایستاده فلوریا

  • یکی از ویژگی‌های مهم توالت ایستاده، سهولت در استفاده از آن است.
  • در هنگام عجله، استفاده از توالت ایستاده می‌تواند بهترین گزینه باشد؛ نصب این محصول در مکان‌های عمومی یا خصوصی، ضرورت انتظار برای استفاده از سرویس بهداشتی را از بین برده است.
  • نبود مخزن در طراحی توالت ایستاده، آن را تبدیل به محصولی کرده که نیاز به فضای بسیار کمی دارد.
  • از سوی دیگر کوچکی و سادگی طراحی، این محصول را بسیار بهداشتی و نظافت آن را تا حد زیادی آسان کرده است.
  • کم‌مصرف بودن، یکی دیگر از ویژگی‌های توالت ایستاده است. استفاده از این نوع توالت نیاز به مصرف آب بسیار کمی دارد که علاوه بر کاهش هزینه‌ها، به حفظ محیط زیست نیز کمک شایانی می‌کند.

توالت ایستاده فلوریا برای چه سرویس‌های بهداشتی مناسب است؟

این نوع توالت هم برای سرویس‌های بهداشتی خانگی و هم عمومی قابل استفاده است اما بیشتر در سرویس‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در خانه‌هایی که سرویس مهمان از سرویس خصوصی جداست نیز نصب این محصول پر طرفدار شده است؛ در مهمانی‌ها یا مواردی که جمعیت حاضر در منزل زیاد است استفاده از این نوع توالت می‌تواند سهولت و سرعت بیشتری را به ارمغان بیاورد.

برای خرید توالت یورینال فلوریا چینی‌کُرد، می‌توانید از طریق لینک زیر نزدیک‌ترین نمایندگی فروش چینی‌کُرد در شهر خود را پیدا کنید.

.https://www.cordgroup.com/support/where-to-buy/

نحوه نصب

نصب توالت ایستاده چینی‌کُرد بسیار آسان است؛ به طوری که ابتدا پایه‌های مخصوص این محصول روی دیوار پیچ شده و سپس محصول روی آن قرار گرفته و محکم می‌شود.

جمع‌بندی

توالت ایستاده یکی از انواع محصولات چینی بهداشتی است که روی دیوار نصب می‌شود، برای استفاده در حالت ایستاده طراحی شده است. استفاده از آن سریع و راحت است و میزان مصرف آب در آن کم است.

توالت ایستاده فلوریا چینی‌کُرد به زودی قایل خرید از طریق نمایندگی‌های سراسر کشور خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *