چینی‌کُرد در آبان 1402 در دو نمایشگاه مشهد و تهران حضور پیدا کرد.

حضور چینی‌کُرد در دو نمایشگاه مشهد و تهران

چینی‌کُرد در آبان ۱۴۰۲ در دو نمایشگاه مشهد و تهران حضور پیدا کرد.

نمایشگاه مشهد تحت عنوان “صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی” در تاریخ ۳ الی ۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد و نمایشگاه تهران با عنوان “کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی” در تاریخ ۹ الی ۱۲ آبان در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

غرفه‌های چینی‌کُرد در هر دو نمایشگاه، میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از جمله نمایندگان فروش و سرویسکاران، معماران و سازندگان، مصرف‌کنندگان و علاقمندان به این صنعت بود.

شیوه‌های زندگی نوین به سبک چینی‌کُرد

هدف اصلی چینی‌کُرد، آوردن شیوه‌های زندگی نوین به سرویس‌های بهداشتی و ایجاد یک فضای راحت، الهام‌بخش و در عین حال زیباست. از این رو، این نوع نگاه در طراحی غرفه‌های نمایشگاهی چینی‌کُرد در نظر گرفته شد.

سبد کامل محصولات چینی‌کُرد

چینی‌کُرد سبد کاملی از محصولات چینی بهداشتی را در چهار گروه اصلی توالت فرنگی، توالت آسیایی، روشویی و زیردوشی تولید می‌کند. محصولات در هریک از این گروه‌ها دارای ویژگی‌های متنوعی از جمله طرح، شکل، اندازه و عملکرد بوده و به زیرگروه‌ها نیز تقسیم می‌شوند تا انتخاب راحتی را برای شما فراهم کنند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه‌ها، تنوع بالایی از محصولات چینی‌کُرد را مشاهده کردند و از نزدیک با ویژگی‌ها و مزیت‌های آن‌ها آشنا شدند.

محصولات جدید چینی‌کُرد

در چینی‌کُرد، طراحی و معرفی محصولات جدید همواره یک اصل به حساب می‌آید. علاوه بر مدل‌ها و ویژگی‌های جدید، رنگ‌های جدید نیز وارد چرخه تولید محصولات چینی‌کُرد شده است. در نمایشگاه‌های امسال محصولاتی با دو رنگ خاکستری و مشکی به نمایش گذاشته شد؛ این محصولات مورد توجه و استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

قدردانی

از تمامی بازدیدکنندگان عزیزی که از سراسر کشور به نمایشگاه‌های تهران و مشهد آمده و از غرفه چینی‌کُرد در این نمایشگاه‌ها بازدید کردند سپاسگزاریم. حضور پرمهر و حمایت‌های شما عزیزان ما را در ادامه مسیر خدمت‌رسانی دلگرم‌تر و مصمم‌تر می‌کند.

جمع‌بندی

در آبان ماه ۱۴۰۲، چینی‌کُرد در دو نمایشگاه “صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی مشهد” و “کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران” حضور داشت و مورد توجه بازدیدکنندگان فراوانی از سراسر ایران قرار گرفت. چینی‌کُرد در این نمایشگاه‌ها علاوه بر نمایش تنوع بالای محصولات، به معرفی محصولات جدیدی از جمله محصولات رنگی پرداخت.

دیدگاه ها بسته شده اند.