consept-toilet-chinicord

توالت فرنگی منوبلاک کانسپت به بازار عرضه شد

توالت فرنگی منوبلاک کانسپت قابل خرید از طریق نمایندگی‌های فروش چینی‌کُرد در سراسر کشور است.

درباره توالت فرنگی کانسپت چینی‌کُرد

ظاهر منحنی و صیقلی کانسپت برای ایجاد حال و هوای راحت و ساده در سرویس بهداشتی بسیار کمک‌کننده خواهد بود؛ در سبک‌های معماری مثل بوهمین که تاکید بر راحتی فضاست، کانسپت انتخاب خوبی است. بدنه صاف و بغل بسته موجب زیبایی و سهولت نظافت توالت فرنگی منوبلاک کانسپت شده است. از طرفی تانک بلند با درب مخفی ظاهر یکدستی در آن ایجاد کرده است.

همانند سایز توالت‌های فرنگی منوبلاک چینی‌کُرد، درب اسلیم، آرام‌بند و آسان‌نصب کانسپت نیز از صدای ناخوشایند در هنگام بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و به راحتی قابل جداسازی برای شستشو و نصب مجدد است. قدرت تخلیه بالا با خروجی ۱۰ سانتی‌متری و مکانیزم ۲ اینچی که منجر به شستشوی سریع و کامل آن در هر بار سیفون کشیدن می‌شود؛ از طرفی مکانیزم دوزمانه به شما اجازه می‌دهد بسته به نوع استفاده، آب را با دو حجم مختلف تخلیه و در مصرف آّ صرفه‌جویی کنید.

ویژگی‌های توالت فرنگی کانسپت

o طراحی بدنه صاف و مسطح
o تانک بلند با درب مخفی
o دارای لعاب در تمام مسیر سیفون
o بدنه بغل‌بسته
o درب اسلیم، آرام‌بند و آسان‌نصب
o آکس ۱۹ سانتی‌متری، خروجی ۱۰ سانتی‌متری و مکانیزم ۲ اینچی
o مکانیزم دوزمانه ۳ و ۶ لیتری

توالت فرنگی منوبلاک کانسپت برای چه سرویس‌های بهداشتی مناسب است؟
برای سرویس‌های بهداشتی متوسط و یا بزرگ، کانسپت انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر در منزل و یا هر مکان عمومی، سهولت نظافت و شستشوی توالت فرنگی نکته مهمی است، کانسپت گزینه مناسبی است.

برای خرید محصولات چینی‌کُرد، می‌توانید از طریق لینک زیر نزدیک‌ترین نمایندگی فروش چینی‌کُرد در شهر خود را پیدا کنید.
.https://www.cordgroup.com/support/where-to-buy/

جمع‌بندی

توالت فرنگی منوبلاک کانسپت با طراحی زیبا، بهداشتی و کارآمد، از تمامی نمایندگی‌های سراسر کشور قابل خرید خواهد است. کانسپت برای سرویس‌های بهداشتی متوسط و بزرگ و با حساسیت بالا در نظافت، انتخاب مناسبی است، تانک بلند با درب مخفی دارد، تمام مسیر سیفون آن لعاب خورده و قدرت تخلیه بالایی نیز داراست.
اگر سوالی درباره این محصول دارید در بخش نظرات از ما بپرسید و یا از طریق راه‌های ارتباطی دیگر در این صفحه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *